NAV & Gunna - Turks feat. Travis Scott (Audio)

  Vistas 85,316

NAV

NAV

Hace un mes

Official audio for NAV & Gunna "Turks” feat. Travis Scott off the new album ‘Good Intentions’ - available everywhere now: Nav.lnk.to/GoodIntentions
Subscribe to Nav's channel:
bit.ly/Subscribe-to-Nav

Follow Nav:
soundcloud.com/navmusic
twitter.com/beatsbynav
instagram.com/nav

navgood intentionsxogunna

Comentarios
Enzo Gusmão
Enzo Gusmão Hace 14 días
intenso
Edible Virus
Edible Virus Hace 23 días
My headphones are screaming bc they on fire
çökelek XL
çökelek XL Hace 27 días
My eyes is dead
herbert gonçalves
herbert gonçalves Hace un mes
[Intro: Future] (Wheezy outta here) [Verse 1: NAV] I'm a late bloomer, third year on the scene Twenty racks don't feel like nothin' to me Came from the streets, it turned me to a beast Invisible set, diamonds huggin' my piece Book me for a show, I need eighty at least I want the smoke, ain't no keepin' the peace Keep me a razor when I'm in the East Open 'em up just like a surgery Everything burnin' around me, I'm lit Show a lil' attitude, swap out the bitch I spent two-fifty, don't know where it went My hood on my back, I gotta represent Toronto, you useless, you don't got a pole Warm that boy up, he got shot in the cold Thirty rounds in the clip, let it unload I fuck the bitch I picked right out of Vogue [Chorus: NAV] Took twenty bitches on my first vacay I ain't pickin' up, I'm in Turks, lil' baby Every other watch got diamonds in the face Pullin' out, ask to take a taste, lil' baby Pullin' out fifty racks, walkin' out of Chase If I drop dead, I'll be hard to replace Hardly get thirsty, got water like a lake My brother got locked, another bond I gotta pay [Verse 2: Gunna & Future] Trappin' on the block, I'd never serve a cop I always kept a Glock, I ain't 'bout to see the grave ('Bout to see the grave) Pull up, I'll make a quick stop (Yeah) I shop one stop, I'm high for seven days (High for seven days) Who is that lil' nigga icy hoppin' out a Wraith? (Hoppin' out a Wraith?) Chopper get it choppin' like a blade (Chop) You ain't get no money but you poppin' on your page (Poppin' on your page) Trust me, we could never be the same (Never be the same) You know I like to flirt, no skirts in Turks (Yeah) I'm puttin' in work, I beat her out the frame (Beat her out the frame, Wheezy outta here) She sweet, I was movin' off a Perc' I bought her a Birk' and a birthday cake (Birthday cake) Line his ass up like a barber do the fade (Barber do the fade) Fed your ho crêpes and grapes Cash told me, "Wait, it's a billion on the way" (Billion on the way) We just split a billi' with the gang [Chorus: NAV] Took twenty bitches on my first vacay I ain't pickin' up, I'm in Turks, lil' baby Every other watch got diamonds in the face Pullin' out, ask to take a taste, lil' baby Pullin' out fifty racks, walkin' out of Chase If I drop dead, I'll be hard to replace Hardly get thirsty, got water like a lake My brother got locked, another bond I gotta pay [Verse 3: Travis Scott] First time in Turks, had a whole bunch of work Had to bring two jets, had a whole lot of babes (Yeah) I first take a game-changin' verse Swear the change gon' hurt, but it really ain't a game (Yeah) Shawty like to twerk, I bring the rage (Yeah) Really get to trippin' on the stage Never ever let 'em see the man unless they pay (Alright) Niggas havin' beef, I hope they pray Cactus Jack me up and down, head to toe Make sure the ones you with on go Make sure the ones you with is with it Make sure the ones you with, ah (Yeah) She need a quick tan, come to Turks with the G's (Yeah) Work for that body, need more than degrees Fillin' her nose with some shit I can ski with Say this her first time, it's hard to believe [Chorus: NAV] Took twenty bitches on my first vacay I ain't pickin' up, I'm in Turks, lil' baby Every other watch got diamonds in the face Pullin' out, ask to take a taste, lil' baby Pullin' out fifty racks, walkin' out of Chase If I drop dead, I'll be hard to replace Hardly get thirsty, got water like a lake My brother got locked, another bond I gotta pay
For Aleecia
For Aleecia Hace un mes
I came just to like for a acid trip
Blem Foreal
Blem Foreal Hace un mes
Came from da streets????? Who you talking bout nav? You sweeter than pie
HKK Snowwy
HKK Snowwy Hace un mes
No one: Travis: YA!, ITS LIT!!
Wil Ghangha
Wil Ghangha Hace un mes
Sleeping to this is a crime
Thionic
Thionic Hace un mes
watch this video with some call of duty action in my new video
Wavy Visionz
Wavy Visionz Hace un mes
Pulling out acid take a taste lil babe
Real Talk
Real Talk Hace un mes
All the songs So dope
Cj
Cj Hace un mes
100 1000 on the dot
Star Blue
Star Blue Hace un mes
Wheezy: What beat do you want Nav: You know that song that you produced for Young Thug and Gunna Wheezy: Say no more
papiki sama
papiki sama Hace un mes
i was thinking the same shit.😂
Manolo Martinez
Manolo Martinez Hace un mes
I hope tiktok won't steal this song
Muhammed Haseeb
Muhammed Haseeb Hace un mes
How many of you feel good to see this song again in good intentions theme❤❤
Ro_ _
Ro_ _ Hace un mes
Nav will always be ass
тнєяєαlqвαll
тнєяєαlqвαll Hace un mes
Put it on instagram so I can have it on my story
martin lopez
martin lopez Hace un mes
BEST SONG OF THE ALBUM--THIS COMMENT IS WITH -GOOD INTENTIONS-
Yankie
Yankie Hace un mes
Nav carried
your habibae
your habibae Hace un mes
Gay
Abdul Ayman
Abdul Ayman Hace un mes
I didn’t know Nav was Indian, damn
Sammyy :P
Sammyy :P Hace un mes
When Gunna said Popnaidbssdblackeyesevendays i feltttt
john day
john day Hace un mes
Who here before 30k?
Kharp Keep
Kharp Keep Hace un mes
Rip Pop🕊🖤
Amman ali
Amman ali Hace un mes
Travis Scott 🙌🏻
Phooly
Phooly Hace un mes
👍🏾
300kapone
300kapone Hace un mes
Nobody: No even his ethnicity: Nav: iM A bRoWn bOy
veronica morales
veronica morales Hace un mes
💕💕💕
Nvkorn Ping BCU
Nvkorn Ping BCU Hace un mes
อย่างหรอยนิบังทราวิส
Slypex
Slypex Hace un mes
Nav is and will always be fire, peep my new song inspired by Nav himself. I reverse engineered his vocals, lmk what you think!
Kevin S
Kevin S Hace un mes
Slypex no thanks
Brady Toher
Brady Toher Hace un mes
claim your 30,000 here
ABG
ABG Hace un mes
1:45
Rodrigo._6947.
Rodrigo._6947. Hace un mes
LSD trip
Sauci LCF
Sauci LCF Hace un mes
If u see this comment May you and your family be blessed
ShankingDisaster
ShankingDisaster Hace un mes
turkish delight
Giovanni Leveghi
Giovanni Leveghi Hace un mes
GG Travis good song
Agario Gamer
Agario Gamer Hace un mes
🔥🔥🔥🔥🔥
luca terazzan
luca terazzan Hace un mes
Is Stonks
Daniele Immovilli
Daniele Immovilli Hace un mes
dio santo
XxLEGENDxX
XxLEGENDxX Hace un mes
Niceeeeeeeeee !!!!!!!
Tarik Yamaner
Tarik Yamaner Hace un mes
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Abdullah Kaya
Abdullah Kaya Hace un mes
Mal Mal Mal
Yt RDS
Yt RDS Hace un mes
This game me a seizure
Plament
Plament Hace un mes
“Came from the streets, it turned me to a beast.” I felt that. 🔌
Rodrigo Grieze
Rodrigo Grieze Hace un mes
Nobody: Travis scott: Its lit!
Leigh M
Leigh M Hace un mes
NAV back at it AGAIN!!!! Can't wait too see you in Boston
Hasson.
Hasson. Hace un mes
this shit so hard people sleep on nav
Cesar Carrillo
Cesar Carrillo Hace un mes
I just had a seizure
ceegee
ceegee Hace un mes
This is the third, t u r k s, version mister nav...
Slypex
Slypex Hace un mes
Peep my new song "3 AM" inspired by Nav himself. I reverse engineered his vocals, lmk what you think!
Tibor Said Németh
Tibor Said Németh Hace un mes
Jej
星の王子さまサイヤ人じん
星の王子さまサイヤ人じん Hace un mes
Yooo Travis on a wheezy out of here tracc Whewwwwwww! #kiltthisshit
My Dude
My Dude Hace un mes
I have nothing else to listen to now
AndyDo LikeTo
AndyDo LikeTo Hace un mes
Niicee !!
Nay Nays Nation
Nay Nays Nation Hace un mes
Travis Scott is the most richest man
Ahlicks
Ahlicks Hace un mes
Nay Nays Nation wrong Jeff Bezos is the most richest man
Flowzy
Flowzy Hace un mes
wow that is awesome!
Fluffy Raphi
Fluffy Raphi Hace un mes
Nice
Loire
Loire Hace un mes
Nav's Manager: You know this will give people seizures right Nav: What's that?
Lulu S Asa
Lulu S Asa Hace un mes
please don’t end up on tik tok🥺
Linus New
Linus New Hace un mes
I was here
danilovqw
danilovqw Hace un mes
So this what acid look like 😯
matthew
matthew Hace un mes
bruh I am trippin out watching this
Yahia Fawzy
Yahia Fawzy Hace un mes
We love travis we are the scotts
Qurban Zeynalov
Qurban Zeynalov Hace un mes
you are cooool
Steven rubio
Steven rubio Hace un mes
no sé lo que dice pero de seguro está con madre, saludos al travesti escote y al nave xd
Armin Hosseini
Armin Hosseini Hace un mes
🔥🔥🔥🔥🔥
Rev _brokn
Rev _brokn Hace un mes
Oof
Мусорнулся
Мусорнулся Hace un mes
NICEEEE!!!
FearRafa FN
FearRafa FN Hace un mes
Tik tok better not steal this f******
Maliklolツ
Maliklolツ Hace un mes
I want the smoke ain’t no keeping the peace 🔥
Slypex
Slypex Hace un mes
Peep my new song "3 AM" inspired by Nav himself. I reverse engineered his vocals, lmk what you think!
Beng Sereyvathana
Beng Sereyvathana Hace un mes
🔥🔥
Plat3Braum
Plat3Braum Hace un mes
NAV makes a great song.....welp time to milk this shit
NAV - Good Intentions (Intro)
2:36
NAVVEVO
Vistas 962 638
I Finally Asked Dixie To Be My Girlfriend!
6:33
Griffin Johnson
Vistas 2 295 101
NAV - Myself (Official Music Video)
3:50
NAVVEVO
Vistas 52 940 882
NAV - Tap ft. Meek Mill
2:54
NAVVEVO
Vistas 25 003 073
88GLAM - Bali feat. Nav (Official Video)
3:12
Tal Vez
3:03
Marca MP - Topic
Vistas 155 955
Z-Ro - Stop the Rain (Audio) ft. Shaquille O'Neal
4:06
Fuerza Regida - Intro & Adicto [Official Video]
4:05
Gucci Mane - Who Is Him (feat. Pooh Shiesty)
3:13
OfficialGucciMane
Vistas 983 302
Ozuna - Mi Niña (Video Oficial)
3:54
Ozuna
Vistas 27 605 997
Stray Kids "神메뉴" M/V
3:07
JYP Entertainment
Vistas 58 153 060
Lil Wayne - Glory (Official Music Video)
5:09
G-Eazy - Back To What You Knew (Official Video)
3:28