Missy Elliott - Throw It Back [Official Music Video]

  Vistas 635,577

Missy Elliott

Missy Elliott

Hace un día

ICONOLOGY out now: missyelliott.lnk.to/ICONOLOGYID
#THROWITBACK

Connect with Missy!
Website: www.missy-elliott.com/
Twitter: missyelliott.lnk.to/Twitter
Facebook: missyelliott.lnk.to/Facebook
Instagram: missyelliott.lnk.to/Instagram

Listen to Missy!
ESwomen: missyelliott.lnk.to/ESwomen
Spotify: missyelliott.lnk.to/DSPs/spotify
Apple: missyelliott.lnk.to/DSPs/applemusic
SoundCloud: missyelliott.lnk.to/DSPs/soundcloud
#MissyElliott #ICONOLOGY

missy elliottmissyMelissaArnette

Comentarios
Missy Elliott
Missy Elliott Hace un día
V K
V K Hace 15 horas
Legend!!
Reneka Washington
Reneka Washington Hace 15 horas
MISSY I'M STILL YOUR BIGGEST FAN!!! YOU'VE ALWAYS BEEN AHEAD OF YOUR TIME... MAAARRRRSSSS 🔭🌠🌑
laylay beautiful
laylay beautiful Hace 15 horas
Well Missy, you really proved that black don't crack, not even a little bit. The End!!!!💜❤💚
LoryCharles G37coupe’
LoryCharles G37coupe’ Hace 15 horas
❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Patrick Sneed
Patrick Sneed Hace 15 horas
Amanda Marcelle
Amanda Marcelle Hace 15 horas
Omg wtf is teyana taylor wearing
Curtis Barlow
Curtis Barlow Hace 15 horas
That beat is 🧨🧨🧨
Lachell Jordan
Lachell Jordan Hace 15 horas
This is fire 🔥 missy always been ahead of time all the greats coming out and showing how it really done and this trending at 4 lets make this to #1 love you 😍
RedEyeVapes
RedEyeVapes Hace 15 horas
I enjoy Missy old shit! Missy having put out a record and years Missy come out with this trashy ass corny as song trying to create, I Can't Stand the Rain and this what you come up with wow sorry press the button try again. Smh
sunbeamrayz2
sunbeamrayz2 Hace 15 horas
you look great missy welcome back
sunshine mafia
sunshine mafia Hace 15 horas
yaaasss those jump rope braids was a whole vibe
Kassy Pele
Kassy Pele Hace 15 horas
Missy: There will never be another Missy Me: YES Ma'am U are very correct. I am so Glad she's back and her videos never disappoint ( EVER). While these heffas are fighting for who's the Queen of Rap, they can drink to the "REAL Queen of Rap".
fux u dave
fux u dave Hace 15 horas
The 80s synth drum pads.
Connor Cannon
Connor Cannon Hace 15 horas
That shit slaps 🍑
Charles Cates
Charles Cates Hace 15 horas
I'll be that guy.. this song is kinda dull man.
Keke Jones
Keke Jones Hace 15 horas
This video is so creative ✨
Carleze Adley
Carleze Adley Hace 15 horas
Horrendous especially to her standards. What is this crap.
Gabeal Veg
Gabeal Veg Hace 15 horas
Epic
nikki
nikki Hace 15 horas
and the beautiful baby who played younger Missy
JayDogg C
JayDogg C Hace 15 horas
Miss Demeanor said so 🔥
Cierra S.
Cierra S. Hace 15 horas
MISSY MF ELLIOTT!!!!! 🔥🔥🔥🔥
Diandra Collins
Diandra Collins Hace 15 horas
I want to cry 😢. Missyyy!!!!!
jannette nicholson
jannette nicholson Hace 15 horas
Her Avant garde style is out of this world! Definitely one of a kind!
Clyde
Clyde Hace 15 horas
_ICONIC_
Dee V
Dee V Hace 15 horas
💜💜💜💜
GENOCIDE
GENOCIDE Hace 15 horas
Her music never gets old bro dam she still fire 🔥
Your Upper lip
Your Upper lip Hace 15 horas
THEY WAS REALLY DOUBLE DUTCHING WITH YOUR WEAVE GIRL
nikki
nikki Hace 15 horas
Missy with the hard flex. This is a dope video!
Leesa Stewart
Leesa Stewart Hace 15 horas
she put way too much effort into this video for it to NOT BE JAMMIN😡😡😡 the video was entertaining tho✨💥😊
TaRA AL
TaRA AL Hace 15 horas
Misssssssyyyyyyyyyy!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥂
Dee Dii
Dee Dii Hace 15 horas
YOOOOOOOOWWW. i was not ready for that hair braid jump rope shyd OMG...BRUH lol yall acting like yall do not know who MissDemeanour is.... holy shyd
Nazo Moe
Nazo Moe Hace 15 horas
BETTER THEN ALL THE FEMALES OUT THERE IN THE CURRENT RAP GENERATION!!!! MISSY ELLIOT ALWAYS BEEN NUMBA 1!!
Insta Moja
Insta Moja Hace 15 horas
who's watchin this in 2020??
Sunday White
Sunday White Hace 15 horas
I did records for TWEET before you can even tweet 😂😩😩💀 the accuracy
Jasco Ivan Sanchez
Jasco Ivan Sanchez Hace 15 horas
BEST VIDEO EVER
Chanel Robinson
Chanel Robinson Hace 15 horas
👑👑🔥🔥🔥
Nazo Moe
Nazo Moe Hace 15 horas
QUEEEEN!!!!!!!!!
R BONNER
R BONNER Hace 15 horas
THE QUEEN IS BACK...sending them barbies back to the studio...show em what time it is
San Tyson
San Tyson Hace 15 horas
This brought me back to life ... .and also has me throwin back to 2016 Superbowl when I lost it seeing her and the young ones had no idea who she be but made all her songs number one bought on iTunes and number one googled person lol LOVE YOU MISSY!
Silas IM Reviews
Silas IM Reviews Hace 15 horas
She looks good and still is queen but she looks different!
Sae
Sae Hace 15 horas
I like this songg but I still can't get over Work it😅🤩🤩
Tally and Tasha Featuring Granny
Tally and Tasha Featuring Granny Hace 15 horas
Love
marquita johnson
marquita johnson Hace 15 horas
The return of real music. #throwitback
Ephieru
Ephieru Hace 15 horas
Sorry Nicki sorry Cardi but the Queen takes her throne 👑 😜👑 !!!!🎉
Davonte Thomas
Davonte Thomas Hace 15 horas
So much autotune
Ninja Skater
Ninja Skater Hace 15 horas
WB Missy Missy Missy, This is So Lit 🤙I Feel like I'm in The 90's
Ray Deleon
Ray Deleon Hace 15 horas
Remix!?!?! Add very throw a bag
Qubilah Jones
Qubilah Jones Hace 15 horas
I’m so speechless. YESSSS MISSY!! 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
meganjerai
meganjerai Hace 15 horas
Timeless queen!!
London's Rock
London's Rock Hace 15 horas
Hahahaha Missy Elliott is 48 nah fuck off she's 28 and was born in the 90s ...how is she legit aging backwards spill the beans b!
PINK WOLF
PINK WOLF Hace 15 horas
How can anyone not love missy elliot? She is rad.
Lars 87
Lars 87 Hace 15 horas
Come on, work it, mama! 😍
Dionne Tucker
Dionne Tucker Hace 15 horas
The best ever. I love it!❤❤❤
LoryCharles G37coupe’
LoryCharles G37coupe’ Hace 15 horas
❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧
Carnisha Campbell
Carnisha Campbell Hace 15 horas
when my kids put stuff in the basket.... THROW IT BACK!!!! aye lol
phats magoo
phats magoo Hace 15 horas
Missy is the only person I would go out and actually buy a cd of!
Zig Zag Zig 7
Zig Zag Zig 7 Hace 15 horas
Fat or skinny! She still TRASH ! Dumb ASS SHIT OLD AS RAPPING like Kid
Carnisha Campbell
Carnisha Campbell Hace 15 horas
MIIIISSSSSSSSSYYYYYYY!!!!!
SHIMAAA SHIMAAA
SHIMAAA SHIMAAA Hace 15 horas
So 🔥
sonyapeach
sonyapeach Hace 15 horas
The choreography was dope. And it looked like she was rockin Rihanna's fenty poutcile lip stick.
Maudrie Hicks
Maudrie Hicks Hace 15 horas
Yaaaaas she has done it again!!!! Ayyyyyye
Victoria Dailey
Victoria Dailey Hace 15 horas
Bless. I was NOT ready wow. A good way to start a morning 💫
Brad Holland
Brad Holland Hace 15 horas
YAAAAYYYYAAaaaaaaa!
XxToonzworldxX
XxToonzworldxX Hace 15 horas
The game needed this one we been looking for you sis
Sabria Oo
Sabria Oo Hace 15 horas
👑 QUEEN ❤
DJ NEFF
DJ NEFF Hace 15 horas
The only female in rap I’ll actually listen to 💯💯 she been the realist for years and that’s no 🧢🧢
tspcocktail
tspcocktail Hace 15 horas
Great video as usual. Missy looks very good and healthy. Waiting on next song release.
The Broken Rosko
The Broken Rosko Hace 15 horas
The award goes to Cardiiiii who?????? Im sorry typo I meant Missy Elliott. #throwitback
S
S Hace 15 horas
Yassssssssssss Missyyyyyyyyy
remohinnn
remohinnn Hace 15 horas
Yeeeeaaaasssss BbiiiiHhhhhhhh. THROW IT BACK, Misdemeanor ripped the fucked out this sonG!!
Dorothy Aguilar
Dorothy Aguilar Hace 15 horas
Welcome Back Missy 🎶🎤🎶💚💜💖👏
aazablue
aazablue Hace 15 horas
what you doing now...i did for a while........AND BETTER!
Jauqar Williams
Jauqar Williams Hace 15 horas
She did records for tweet even when ya couldn’t tweet💪🏾
Niel Stuccy
Niel Stuccy Hace 15 horas
52-year-old, white, rocker --still digs Missy!
Missy Elliott - Cool Off [Official Audio]
2:16
Missy Elliott - Work It [Official Video]
4:26
Missy Elliott
Vistas 63 675 937
Missy Elliott - Get Ur Freak On [Official Video]
4:05
Ciara - Work ft. Missy Elliott
4:32
CiaraVEVO
Vistas 37 683 490
Missy Elliott - Gossip Folks [Official Video]
3:47
Missy Elliott
Vistas 22 828 103
Missy Elliott - Ching-A-Ling [Official Video]
4:08
Missy Elliott - She's A B**ch [Official Video]
3:44
Busta Rhymes - Touch It (Remix) (Official Video)
5:49
BustaRhymesVEVO
Vistas 47 087 871
Jeezy - '06 (Audio) ft. Rick Ross
3:12
JeezyVEVO
Vistas 149 090
Tainy, Anuel AA, Ozuna - Adicto
4:52
TainyVEVO
Vistas 6 576 135
Highly Suspect - 16 [Official Audio]
4:40
Highly Suspect
Vistas 225 016
the enTRAPreneur
2:35
Jeezy - Topic
Vistas 80 731
Yung Gravy, bbno$ - Whip A Tesla
2:47
YungGravyVEVO
Vistas 1 813 918
Young M.A "BIG" (Official Music Video)
4:24
Taylor Swift - Lover
3:59
TaylorSwiftVEVO
Vistas 11 997 678